Monday, September 18, 2006

Мисля, че добре съм се справила



Малкият ми син стана на 20 години.


Сигурно не са минавали бързо тези години, но като че ли вчера мрънкаше около мене в потвърждение на зодията си - "искам", "мое си е", "не ми го пипай", "и аз съм човек" и все от тоя род.


Като го гледам как става човек далече от нас - от мен и от баща си, ми става малко чоглаво, но пък се сещам, че и нашите родители не се ползваха с голямото ни внимание. Сигурно си е в реда на нещата...


Не мога да не съм малко горда с него. Малко, защото тепърва ще се развива, ама пък го прави с хъс. Голямо самочувствие, голямо нещо... Обаче и голяма самостоятелност, целенасоченост, визия за бъдещето и ... повече от нужното егоцентризъм /искам да съм все № 1/. Вижте това - http://alexanderkrastev.blogspot.com/

Беше в първи клас, когато започна да говори за журналистика. И до ден днешен. Сигурно ще стане.


Не, май първо беше написал, че иска да стане кинозвезда, но беше за кратко.


Здравей, Александре!




Powered by Qumana

No comments: