Wednesday, September 16, 2009

Ужасс!! Срамотаа!!

Брех! Минала цяла година.. Ами това е то.. Като не знае човек какво иска..
Ама пък каква година само! Много хойкане, много купони, много работа, а всъщност...нищо особено.
Дори сварих да стана на 50! На всичкото отгоре бях с рокля! Че и имаха смелостта да кажат, че ми отива! Ма не това е важното! Важното е, че беше купооооооон!! За мен, за децата ми, за баща им! И за още някои от присъстващите..Рок до дупка!
На поканата за гостите бях написала "Ставам на 50 и съм щастлива!" Не ми повярваха.. Защо ли.. Нима не може човек да е щастлив от това което вижда като "погледне зад гърба си"? Не ми стана хубаво, че не вярват. Мислех, че съм заобиколена от позитивно мислещи хора.. Жалко. За тях..
Аа, да не забравя.. И на море ходихме 5-6 пъти през това време. Не знаех,че го обичам толкова. Нее, чак го обожавам! :)) А дори не мога да плувам! Разсмя ме веднъж големият ни син. "Къде сте, какво правите?" "Ами, на Априлци сме, в басейна.." "Ооо, даа, те съобщиха по радиото. Вкъщи извира вода и не можете да си седите у дома!" :))
А пък малкият вече е дипломиран журналист! Напористо и самостоятелно до откат! Бяхме на защитата му.. "Струва си парите!" :))) Ама не се продава.. :))
Дано се сетя скоро да намина пак..

No comments: