Monday, August 06, 2007

Искам да го разбера, но ми е трудно

Бях на концерт на Слави и Ку-ку бенд.
Имаше и други участници, не омаловажавам представянето им, но има много хляб да ядат още, докато стигнат горните два.
Никога не съм присъствала на живо на изпълненията на Слави.
Или по-точно на шоуто, каквото прави. Хората със скромни представи по принцип не бива да ходят. Нямам друг съвет. И аз няма да ходя. Просто лично не можах да се почувствам като част от присъстващите, които, боже мой, обичаха този човек, знаеха всички песни в пълния им текст, носеха си свирки и светещи пръчици. И аз го харесвам. Но изглежда го харесвам откъм другата му страна - на дързък и авторитарно-авторитетен човек. А той се кланя "до земи" на публиката си и всякак показва, че я обича и, че тя му е нужна едва ли не за да съществува. Браво на Слави. Дадох си сметка, че печели повече положителни емоции, харесване и обич, отколкото всичко друго.

No comments: